Celos d'una amiga
holaaa! El cas es que tinc una amiga que li agrada el mateix noi que a mi. I a ell li cau bé en canvi a mi m'odia. Estic començant a tenir celos de la meva amiga. Què faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança i per la teva sinceritat.
Doncs estaria bé que poguessis parlar amb la teva amiga. No és fàcil, de la mateixa manera que no és fàcil reconèixer que podem sentir una mica de gelosia cap a una altra persona, però heu de fer valdre la vostra amistat per sobre d'això, no creus?
Pensa que no podem controlar de qui s'enamoren les persones que tenim al voltant i de vegades passa que la nostra amiga s'enamora de la mateixa persona que nosaltres. Per tant, parla amb ella, explica-li que a vegades et sents així i que t'agradaria poder fer alguna cosa perquè no passi. Segur que entre totes dues trobeu la manera!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat