mal humor
porto un temps amb molt mal humor. No tentenc perque pero no hem sento be amb mi mateixa,y esclar, aixó no m'agrada gens. No se que fer per, només tinc clar que necesito un canvi urgent.
InterPersonal

Hola Katte
Els canvis d'humor a l'adolescència són freqüents i és normalíssim que durant aquest període tinguis canvis d'humor sobtats ja que el vostre cos està patint un seguit de canvis en tots nivells i això fa que es vegi afectat el vostre humor. Tranquil·la que a la llarga s'anirà normalitzant i el teu humor s'estabilitzarà.
Si el que vols és fer un canvi intenta detectar aquells moments en els quals estàs a punt d'explotar i que notes que t'estàs posant de mal humor. Un cop aprenguis a detectar-ho, has de veure com ho gestiones, per exemple, si veus que estàs així avisa als del teu voltant perquè ho tinguin en compte i t'ajudin, respira tranquil·lament i compte fins a 10 abans de perdre els papers... també pot ajudar-te fer esport!
Una abraçada i bon estiu Katte!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat