Selectivitat!
Hola! Sóc una estudiant que aquest any he acabat segon de batxillerat i durant els propers dies tinc la selectivitat. No puc concentrar-me, nose que hem passa, suposu que les ganes d'estiu, el viatge a mallorca,... Què puc fer per concentrar-me?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Cristina!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per la confiança!
Fa dies que vas fer-nos la consulta i fins ara que no hem pogut contestar-la! Disculpa el nostre retard! Com ha anat la Selectivitat? Esperem que molt bé i que puguis estudiar allò que hagis escollit en primera opció!
Per altres ocasions que hagis d'estudiar per aquestes dates, per exemple quan estiguis d'exàmens a la universitat, i vegis que et costa concentrar-te, és important tenir en compte un seguit d'aspectes, com estudiar una hora o hora i mitja i descansar uns 20 minuts aproximadament, això vol dir aixecar-se, donar una volta i aprofitar per menjar alguna cosa. Buscar un bon lloc d'estudi i sense distraccions (les biblioteques són ideals). En època d'exàmens també és molt important dormir i descansar, ja que si no, no es rendeix al màxim!
Ara a gaudir de l'estiu i del viatge a Mallorca! ;)
Una abraçada ben forta Cristina!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat