Canvi d' institud!!
Aquest any em canvio d' institut, sempre he estat en el mateix cole amb la mateixa gent, mateixos profes, tot molt familiar. Però aquest any vull canviar, per així canviar d'aires i conèixer gent d’on visc ja que els meus amics són tots de diferent llocs lluny de mi; també perquè hi han noies que m'han tractat molt malament i ja estic farta, encara que tota la altre gent del cole li caic bé. Tinc por de començar en el nou institut no conec a NINGÚ, excepte 3 persones però que ja no m'hi faig, tinc por de no conèixer la gent correcte o de no trobar la mateixa gent que pensi com o de trobar-me a persones que em tornin a fer patir com en el cole d’abans . Quins consells em donaries?
Merci =)
InterPersonal

Hola Ari!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Entenem que et preocupi el canvi d'institut, perquè no deixa de ser un canvi i tot canvi implica una incertesa, dubtes, un període d'adaptació. Però també és una oportunitat per, com molt bé deies tu mateixa, conèixer gent nova (que de ben segur ho faràs), per tenir experiències noves, en definitiva per créixer i madurar. Sigues sempre tu mateixa, mostra't natural i oberta a conèixer gent. No et deixis portar pels pensaments negatius, i pensa en les coses bones que t'aportarà. No estàs sola ni ho estaràs, ja ho veuràs.
Una abraçada i bon estiu Ari!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat