amor?
Hola... tinc un problema.. ara estic mig mig de fa poc amb un noi que ja hi havia estat un temps enrere.., ara anem més enserio que abans, pero el problema es que uns dies abans de començar mes enserio, vam quedar a casa i bueno vam fer coses.. pero sexe no, em sento malament perque com que estic tan pillada, penso que la vaig cagar quedan aquell dia perque si ara anem enserio m'hagues agradat comensar a poc a poc, i jo ya vaig començar fen coses.. i sento que ja esta casi tot fet i em sento malament nose.. algun consell sisplau? nose si me explicat be..
InterPersonal

Hola Laia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
T'has explicat molt bé! Pensa que ara ja no podem canviar el que va passar, per tant no et preocupis i pren nota perquè no et torni a passar. Si vols anar més a poc a poc, fes-ho, porta el ritme que necessitis sense pressions ni angoixes. Arriba fins on tu vulguis i et sentis còmode.
Pensa que en una relació i en el sexe mai hem de fer res que no vulguem fer o que després ens faci senti malament. Per tant, tranquil·la, sempre pots dir no la pròxima vegada.
Una abraçada i bon estiu Laia!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat