Problemes amb el fisic!
Hola,
mira, el dissabte potsr quedo amb un amic en la qual mos agradem i tal..., i potser mos liarem, potser no, segurament jaja, però jo tinc granets per la cara, i jo tinc por de que quan me veigue o algo d'aprop no li agarde, i no sol me passa en ell, també me passa en lo altres, que sempre dic que no perquè tinc por d'això, ajudeu-me!
InterPersonal

Hola Gràcies!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Tenir granets a l'adolescència és del més normal. Sempre pots anar al metge o al dermatòleg (metge especialista de la pell) perquè pugui donar-te algun tractament que t'ajudi a portar-ho millor.
Si amb aquest noi us agradeu, no tinguis por! Segur que ell també té algun granet o alguna cosa que el preocupa i que probablement tu ni te n'adonis. Pensa que el físic no ho és tot. És molt important que t'estimis i t'acceptis tal com ets! ;)
Una abraçada i esperem que vagi molt bé la vostra història!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat