10 euros, accepto?
Holaa! Sóc una noia i m'agrada un noi. Hi ha una amiga meva que es la millor amiga del noi que m'agrada. Ell sap que m'agrada. Ell li diu tot de mi a la meva amiga i tal...un dia li vaig preguntar a la meva amiga si em podia dir les coses que em diu sobre mi, ella em va contestar "coses molt bones" jo em vaig quedar flipant.
Però la meva amiga no em vol dir lo que ell opina de mi i jo ho vull saber!
Al cap d'1 mes els vaig veure junts a l'hora del pati, em va fer ràbia. Quan va sonar el timbre, em tocava classe amb la meva amiga i li vaig suplicar que em digués quina cosa era el que opinava de mi.
Ella em dir...
-T'ho diré si em dónes 10 euros- va dir la meva amiga
- Però... 10 euros, enserio? No m'ho pots dir i ja està?- vaig dir jo
- Ho sento, NO!, es que es una cosa superbona i molt secreta sobre tú, i si s'entera algú apart de tú... Ell t'odiarà-va di la meva amiga
El problema es que jo vull saber si es veritat. Jo diria que sí, perquè sempre m'està mirant i sempre que parlo amb un noi es posa davant meu perquè el miri. La meva amiga no m'ho vol dir perquè no es vol possar en problemes, però...diu que si li dóno 10 euros m'ho dirà i sinó m'ho crec m'ho demostra. En el cas que li dóni els 10 euros i ho anem a comprovar i, resulta que és mentira...ella em tornarà els 10 euros. I en el cas de sí que és veritat, seré la noia més feliç del món
Aixì doncs què faig? Em moro de ganes per saber quina és la cosa superbona i supersecreta que ell opina de mi.
ACCEPTO O NO?
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Nosaltres et recomanem que no entris en aquest joc d'haver de donar-li 10 euros perquè t'ho expliqui. No té massa sentit. Si és la teva amiga i vol dir-t'ho, t'ho hauria de dir sense diners pel mig. Si no t'ho vol dir, que no t'ho digui.
El que nosaltres sempre us recomanem és que si volem saber què sent una altra persona, preguntem-li directament a ella. És l'única manera de sortir de dubtes. També podem avançar-nos nosaltres i comentar-li el que sentim nosaltres per ell. Sabem que cap de les dues coses és fàcil, però a vegades val la pena assumir el risc de dir-ho i que l'altra persona no senti el mateix que nosaltres.
Valora en quin punt estàs i si tens ganes de saber què sent, pregunta-li a ell i deixa està el tema dels 10 euros.
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat