És normal tenir canvis d'humor?
Hola,
Últimament estic súper sensible i tinc canvis d'humor molt forts. M'enfado o em poso a plorar per coses que sé que són tonteries. Estic molt preocupada perquè no sé si és normal o si m'està passant alguna cosa estranya i he d'anar al metge...
I a més encara no ho he explicat a ningú!
Ajudeu-me siusplau!!!
InterPersonal

Hola Anònima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Tot just hem contestat fa una estona una pregunta similar a la teva i com dèiem els canvis d'humor a l'adolescència són freqüents i és normalíssim que durant aquest període tinguis aquests canvis d'humor sobtats que comentes, ja que el teu cos està patint un seguit de canvis en tots els nivells i això fa que es vegi afectat el teu humor. Tranquil·la que a la llarga s'anirà normalitzant i el teu humor s'estabilitzarà.
Parla-ho amb els teus pares, explica'ls que de tant en tant et notes més sensible i et poses a plorar fàcilment i que de sobte t'enfades i estàs de mal humor. Segur que t'entenen i agraeixen que els hi expliquis. Així podem entendre't i comprendre't millor!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat