No sé què fer!
Ajuda siusplau!
Em dic Maria i tinc 13 anys i em parlo un que en té 17 des de fa quasi 8 mesos. Portem 8 mesos parlant i no ens hem vist mai. Només ens hem vist a través de skype. Tot va anar molt ràpid i ens vam començar a agradar. Al pas dels mesos ens ho vam dir i "tontejavem" i aquestes coses... Un dia em va demanar fotos meves i jo li en vaig enviar però normals. Però ell té 17 anys i va bastant més avançat que jo, i és normal. Però nose... ara les fotos cada vegada son més "" però jo intento fer el mínim. Les fotos ens les passem per snapp però... i així no ens les podem guardar i això. Però jo tinc 13 anys i crec que ja m'arribarà no aquesta edat? Però és que estic súper enamorada d'ell, i jo també li agrado a ell. No sé què fer, a més aquest estiu ens veurem i em moriré de vergonya. Ajudeu-me siusplau! Els meus pares saben que m'hi parlo i que una mica tontajem,però no saben que ens passem fotos com és normal perquè fa corte i eso... M'he posat en un bon embolic? Hi continuo parlant? Nose què fer!
Gràcies!
InterPersonal

Hola Maria!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Està molt bé que els hi hagis explicat als teus pares que et parles a través d'Internet amb aquest noi i que heu començat a "tontejar".
La qüestió d’enviar fotos pujades de to, no farà que us estimeu més... i menys si tu no et sents còmoda fent-t’ho. Sempre diem que és millor NO enviar fotografies d’aquest tipus, bàsicament perquè perdem el control sobre elles, i això pot ser molt perillós. Encara que us estimeu molt i us tingueu molta confiança heu d’anar amb molt de compte amb això.
Per tant, nosaltres et recomanem que si vols seguir parlant amb ell per Skype, fes-ho sense problemes i amb el suport dels teus pares, però t'aconsellem que no enviïs fotos ni vídeos dels quals perdràs el control i que poden fer-te molt de mal si corren per les xarxes.
Una abraçada i bon estiu Maria!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat