M'agraden els nois pero m'atrauen sexualment les noies
Hola!
Desde els 11 anys em masturbo, no ho sap ningú perquè em fa molta vergonya i sento que es algo dolent. Primer em masturbava jo sola, però amb el temps he tingut que mirar "porno" per excitar-me. No se introduir tot el dit a la vagina perquè mai trobo el forat o em fa mal perquè ho veig sensible. El cas és què, a mi m'agraden els nois, però a l'hora de veure "porno" les noies m'atrauen molt més, però les noies de la meva classe no eh! Només les dels videos i les actrius pornogràfiques,sobretot quan tenen sexe entre elles.
És normal això que em pasa amb les noies?
És normal que vegi porno per excitar-me?
És normal què em masturbi desde els 11 anys?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
1. És normal això que em passa amb les noies?
Sí, és més normal del que sembla, ja que les escenes de noies solen ser molt diferents a les de noi-noia: sol ser un sexe més afectuós, de contacte, sense tanta penetració... I això a moltes noies els resulta atractiu i eròtic! No té res a veure amb ser lesbiana, sinó que són pel.lícules pensades precíssament per excitar :)
2. És normal que vegi porno per excitar-me?
T'hem de dir que és legal veure pornografia a partir de 18 anys, ja que s'enten que algú ha de ser madur per entendre el que hi passa. Cal tenir molt clar que la pornografia és ficció, no pas un documental o un reflex de la realitat.
3. És normal què em masturbi des dels 11 anys?
Sí, és habitual començar a masturbar-se des de la pre-adolescència. De fet, moltes noies comencen abans que els nois, però se'n parla poc (o gens) perquè és un tema molt tabú. No hi ha res de dolent en masturbar-se, és una manera de conèixer el propi cos i la pròpia sexualitat :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat