atractiva
Hola, no se com fer que els nois em vegin atractiva, hi ha gent que em diu que soc guapa, pero vull saber com ser mes atractiva.
Gracies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Pensal qu les persones són atractives segons els ulls de qui mira.. No creus? Igual que et passa a tu, segur que hi ha persones que et resulten atractives i altres que no, però no hi ha una fórmula matemàtica per tothom!
Sí que hi ha un element comú, i és la naturalitat. Quan algú es mostra com és, segur de sí mateix, ja té molt guanyat, perquè aquesta seguretat es transmet als altres!
Sigues tu mateixa i no vulguis forçar res. Explota les teves qualitats i sigues diferent a la resta si cal! Recorda que no podem agradar a tothom, i que quan volem agradar massa... al final cansem!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat