Em vull possar morena.com ho faig?
hola sóc una noia de 12 anys i sóc molt blanca. Ara que comença l'estiu, tinc la oportunitat de possar-me morena.
Però nosé que tinc què fer per possar-me morena. Hi ha algún aliment per què la pell sigui morena?si prenc el sol, és dolent per la pell? Ç
Siusplauuu consells!! 💕💕💕
Sara Bujalance

Hola! Una alimentació equilibrada t'ajudarà a tenir una pell saludable i a aprofitar més el sol. Recorda sobretot l'importància de fruites i verdures, les hem de menjar cada dia. La pastanaga en concret t'ajudarà a agafar un bon bronzejat. I molt important, recorda posar-te protector solar quan prenguis el sol i anar prenent-lo de forma moderada i progressiva de cara a evitar cremades i danys a la pell. Prenent aquestes mesures de protecció no has de patir. A la farmàcia et poden indicar quina protecció solar és la millor per a tu en funció de la teva pell. Molts petons!!