ajuda
Hola, soc una noia de 12 anys casi 13, i no se que fer ni a qui acudir els meus pares no paren de dir que em tornaré aorexica i la meva germana els apolla no se que fer,fa cuatre mesos vaig començar a fer esport i menjar menys pero no era res eccessiu, pero ara cada dia em plantejo la opció de vomitar per aprimarme mes ràpid perque se que m'he aprimat pero noto com si cuan s'en anés la grasa que tinc en vingues una nova pero no augmentes de tamany.
Novullc que ningú em digui que soc massa jove perque ja ho sé pero jo només vullc aprimar-me i no se a qui acudir, nomes menjo algo que porti grasa per callar les boques dels meus pares i la meva germana, i es que ho he probat tot, he anat a correr, he fet zumba...
Necessito que em diguis si m'estic obsesionant asa i si es podria convertir en anorexia
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir, la preocupació pel pes i el menjar poden arribar a convertir-se en un malson i són causa de discussions a casa. Pel que dius sembla que, efectivament, t'estàs obsessionant massa i el risc d'aquesta obsessió és que pot arribar a convertir-se en una malaltia tan greu com l'anorèxia. Per aquest motiu els teus pares i la teva germana estan tan preocupats. No estan a sobre teu per fer-se pesats, de debò, ho fan perquè t'estimen i no volen que pateixis. El millor que pots fer per sentir-te bé i evitar una anorèxia és aprofitar que els pares ja estan al cas del que t'està passant i parlar amb ells. Explica'ls com et sents, t'entendran millor del que pot semblar ara i t'ajudaran en tot el que puguin, de la mateixa manera que tu els ajudaries si ells, o la teva germana, tinguessin un problema. Parla el més aviat possible. Molts petons!!