Tothom em diu que estic be, pero no.
Bon dia,
fa temps que em veig grassa pero cada vegada que intento aprimar-me sento que per molt que ho intenti mai ho aconsegueixo. Totes les nenes de la meva colla tenen un cos perfecte i sempre que anem a algun lloc i veiem nois sento que mai es fixen en mi per el meu cos.
Sara Bujalance

Hola abrilgf! Si no aprimes és perquè el teu cos no ho necessita! A més, si els altres et veuen bé però tu no vol dir que el problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), sinó que el problema està en l'autoestima i en la forma com et veus tu a tu mateixa. T'estàs veient més grassa del que realment ets. Per solucionar això no s'ha d'aprimar, sinó que s'ha de millora autoestima. Valorat de forma positiva, estimat tal i com ets, creu-te una persona digna de valor, respecte i amor, i no et comparis amb ningú! A més, segur que hi ha nois que es fixen en tu, però mentre estiguis de mal rotllo amb tu mateixa no seràs capaç d'adonar-te'n. Molts petons!!