Lesbiana, necessito una resposta urgent
Hola
Soc noia i lesbiana.
La meva consulta es la seguent:
Porto com 5-6 mesos enamorada de una amiga meva.
Pero noto i no cal que ho pensi que em sento atreta per les noies, tot i que els nois no m' atrauen, mes igual si es guapo o no, perque no m' agraden.
Quan veig una noia que m' agrada de fa un temps o que m' atrau pues noto que em poso calenta i que vull liar-me.
Com puc trovar novia?
Com es la proteccio entre lesbianes?
A on hi ha o quines discoteques hi ha per menors de 18 anys per homosexuals?
Si us plau contesteu-me, perque es un neguit que porto a dins meu.
Petons adolescents.
I els que siguin bis, lesbianes i gays, no us rendiu, anims.
IESP

Hola Alexandria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
- Per trobar novia, hauràs de fer com tothom: buscar a la persona que t'agrada i enamorar-la! :) Si algú té feeling amb tu, et segueix el tonteig... Ja tens molt guanyat!
- Per a que dues noies estiguin protegides, han d'utilitzar el preservatiu si comparteixen joguines que serveixen per penetrar, i bandes de làtex (com el preservatiu però de forma rectangular) per fer sexe oral (es poden trobar a farmàcies)
- No, les discoteques que es qualifiquen "d'ambient" solen ser per majors de 18 anys. De totes maneres, ara a l'estiu hi ha moltes festes als pobles i no cal anar a un lloc especíifc de noies homosexuals, ja que hi ha moltes que senten el mateix que tu :) Només cal deixar-se portar i tontejar amb qui t'agradi, igual que passa amb els heterosexuals!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat