Ajuda plis!!!!
Hola, abans de tot, sapigueu que so de molta ajuda per a tots...
Bé, jo tinc molts problemes i dubtes, i encara més ara que arriba l'estiu.
El primer, és que mesuro 1,50m aprox. i peso també 50kg. Sé que podria estar més grassa, evidentment, però com pots comprendre no estic prima. El meu problema és que durant el curs no tinc temps per a fer esport. Estudio música i teatre, i és el que més m'agrada al món. (per això no tinc temps).
He decidit que aquest estiu faré el possible per aconseguir un cos en forma i més primet, no és que em trobi extremadament grassa, però el meu somni és dedicar-me al teatre, i com pots comprendre no puc permetre'm tenir un cos com el meu.
M'agradaria saber com ho puc fer per assolir tot això en un sol estiu. Quin tipus de dieta seria l'adequat? Quins esports i quanta estona em recomanes? Em sortirien estries etc. al aprimar-me?
Un dels problemes també és que no ho bull dir als meus pare, no sé què pensarien de mi...
Bé, moltíssimes gràcies, espero rebre una resposta aviat. ;)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! Així que pots estar tranquil·la! A més, el "truc" per conservar la figura està en mantenir una dieta equilibrada i fer esport habitualment. Menjant equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fent esport durant l'estiu pots aconseguir bons resultats, posant-te en forma i veient-te bé, però val la pena conservar aquests hàbits durant tot l'any. Si durant l'any no tens tant de temps per fer esport prova a fer un estil de vida una mica més actiu: puja i baixa escales en lloc d'agafar ascensor, fes trajectes curts caminant, col·labora amb les tasques domèstiques (escombrar, rentar, etc), i aprofita quan tinguis estones per sortir a fer una mica d'esport: bici, córrer, jugar a bàsquet/futbol/voley amb els amics, patinar... el que t'agradi a tu. I, molt important, recorda que tot i així la forma del cos i el pes depenen en bona part d'un factor genètic que no podem canviar. Per això sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!