Pot ser que estigui embarassada?
Hola, soc noia, tinc 15 anys i preferiria no sir el meu nom.
Aquest és el meu dubte:
Aquest dissabte passat vaig perdre la virginitat amb el meu nòvio. Va ser un moment que estavem els dos molt exitats i ho vem fer sense condó. Ja que no teíem condó i no volíem que em quedés embarassada vam decidir no fer-ho "bé" fins al final, és a dir, ni ell es va córrer ni jo vaig arribar al orgasme ni res. Més ben dit, la va posar i treure un parell de cops per por a un embaràs no desitjat.
El meu dubte és que fins i tot sense haver "arribat cap dels dos fins al final", pot ser que em quedi embarassada?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Evidentment, amb el que expliques, és molt poc probable que hi hagi embaràs!
El problema és que sí que hi ha probabilitats degut al líquid preseminal que expulsen alguns nois abans d'ejacular el semen. Aquest líquid ja té espermatoziodes, de manera que la noia es pot quedar embarassada.
FIxa't, ha estat la teva primera vegada i enlloc d'estar tranquil.la i bé, estàs preocupada per un possible embaràs... No et sembla molt injust? Si voleu tenir relacions sexuals pefecte, però també heu de ser responsables, ja que tenir sexe implica ser madur alhora. Per això, el preservatiu no és una opció, ja que del contrari ens passem els dies preocupats, pendents de la panxa i de la regla, i és una manera molt negativa de viure la sexualitat.
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat