Anorexia nerviosa????
Hola, mira fa poca estona he anat mirant les consultes d'altre gent pero una ma sorpres.
Era sobre l'anorexia nervioa, he vist el que has contestat i crec que estic patin aixo.
Fa temps et vaig explicar que no menjava em narejava molt, em cansava rapid, soc diabetica i tot aixo.
He vist els sintomas i son els que estic pasant jo.
Por a engrexar, no menjar tant...
Em peso cada dia i apuntu el pes per saber l'avolucio amb dos dies he perdut 1 quilo i mig.
Si mengreixo mentre com panic, se que no estic fent be, pero el meu cap em diu " aprimat i agradaras mes" i doncs no se perque li faig cas.
Si aprimo em sento be, saben que estic perperden pes.
Puc tenir anorexia nerviosa?
Se que no estic fent be pero es lunica manera que em sento be jo.
Sara Bujalance

Hola Anoieta! Per tot el que dius és molt possible que tinguis anorèxia nerviosa. Aquesta malaltia és molt greu i té conseqüències molt greus per a la salut, i més tenint en compte que ets diabètica. La millor manera d'evitar el patiment pel qual estàs passant i recuperar el control sobre la teva vida és demanar ajuda. Parla amb els pares i explica'ls què t'està passant. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen dret a ajudar-te, tal i com t'agradaria fer a tu si ells tinguessin un problema. Parla amb ells el més aviat possible. Ells agrairan que hagis confiat en ells i t'ajudaran en tot el que puguin. Molts ànims i molts petons!!