heelp mee :''(
Hola tinc 13 anys i tothom hem diu que estic extremadament prima pero no ho se ultimament m'estic obsesionant molt pero em trobo gorda justament al contrari del que els altres pensen he deixat de menjar greixos i estic reduint les quantitats del que menjo? Que hem passa?
Medeixo 1'66 i peso 42kg estic bé? Massa prima? Massa grassa?
Petoonss
Sara Bujalance

Hola xuuxees! Estàs molt prima, no necessites aprimar res! Treu-te del cap la idea d'aprimar perquè si aprimessis podries tenir problemes molt seriosos de salut perquè ja estàs molt prima! Si et veus grassa el problema està en la forma en com et veus tu a tu mateixa, o sigui, és un problema de percepció. El que has de fer és fer cas dels altres, que sí et veuen tal i com estàs, menjar bé (sense reduir res!) i aprendre a valorar-te de forma positiva i estimar-te. Parla sobre com et sents amb els teus amics i familiars t'ajudarà a sentir-te millor i a evitar un problema gros, com l'anorèxia. Molts petons!!