edad(bby )
hola jo vull tenir relacions amb el meu ns vom dir-ho amic amb dret ja que no es el meu novio. ja ja cosa de un mes que parlem molt ccarinyosament i ell mes d'una vegada ma dit que si em deixaria qu em folles . la veritat esque ns que que fer ja que no ens em liat mai ni res . Pero quan parlo amb ell em poso calenta , la musica que escolto pot trenir a veure amb aixo de posam calenta ???
despres vosaltres em ecomanarieu tenir relacions amb ell ja que es nomes 7 mesos mes gran que jo ? me agradaria preguntarli si ell ho ha fet avans pero com li dic ?com trec el tema?
PD:els dos tenim 14
IESP

Hola iloveme!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Anem per passos...
- Dius que no us heu liat mai però ja penseu en tenir relacions amb penetració? No és córrer massa això? És com no haver conduit mai un cotxe i voler portar-ne un per l'autopista! El sexe és un aprenentatge gradual, i cal anar pas per pas...
- 7 mesos de diferència no és molt està clar! Però teniu 14 anys i encara queda per aprendre i parlar sobre el tema, de manera que no us pressioneu.
- Quan ell et diu si tu et deixaries que ell "et follés", crea una desigualtat no? No ens follem A les persones, sinó AMB les persones... Això és cosa de dos, tu també hi participes i decideixes, d'acord? A vegades sembla que siguin els nois qui hagin de portar la batuta, controlar i decidir, perpo no és cert ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat