M'agrado tal y com soc peró...
Hola, avans de tot dir que m'agrado tal y com soc y he acceptat la meva contitució que es de ser prima com tota la meva familia. Pero hi ha una cosa que no m'agrada gens i he anat a correr durant un temps y res, y esque tot el meu cos es prim y esvelt, el problema es el meu cul y cuxes que tinc com "piel de naranja" nose com es diu pero es com grasa cuan apretes.. He anat a correr y tot però no se com treur-ho.. Que he de fer? Algun exercici en concret? Y que es? Per que surt?
Com m'ho puc treure el mes rapid millor?
Peso 45,7kg i la meva altura es de 1,68m
Sara Bujalance

Hola pineapple! la "piel de naranja" és una forma lleu de cel·lulitis i és molt normal en el cos femení perquè surt pel fet de tenir més hormones femenines. Pràcticament totes les dones en tenen, unes més i altres menys, però totes en tenen. És tan natural que les dones tinguin cel·lulitis com el fet de que els homes tinguin barba i pèl (pel fet de tenir més hormones masculines). Com que és una cosa absolutament natural en el cos de la dona no és possible eliminar-la, però el que sí es pot fer és evitar que surti en excés portant una alimentació equilibrada i fent esport habitualment. No cal fer cap exercici en concret, només ser constant i fer-ne al voltant d'uns 3 cops per setmana. Molts petons!!