Granets😭😭😭
holaa! Tinc 13 anys i començo a tenir granets. Avegades m'els toco i em surten més. Intento no tocar-me la cara però és una mania. El cas és que menjo molt de fuet i pernil i nosé si això és la causa dels meus granets. Bueno, dos preguntes:
1. Com poden desàpareixer els grans?
2. Hi ha algun aliment per què marxin?
Consells! Ah i una cosa més...odio possar-me cremes, apart de cremes no hi ha alguna cosa que fagi per treure els granets?!
Gràcies, sou els millors💚
Sara Bujalance

Hola! Els granets surten sobretot per causa hormonal, per això surten sobretot a l'adolescència. Però tot i tenir una causa bàsicament hormonal és important menjar de forma equilibrada degut a que l'alimentació que fem té influència sobre tota la nostra salut, inclosa la de la pell. Per això els embotits són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant, però diàriament no és aconsellable per a la salut. No hi ha cap aliment en concret que sigui millor per a la pell, el truc està en menjar de tot i equilibrat (recorda la importància de fruites i verdures ja que tenen moltes vitamines i minerals beneficiosos per a la pell), beu prou aigua i, molt important!, no et toquis els granets! Sé que és un temptació i que costa, però fes l'esforç perquè com més te'ls toquis més te'n sortiran i més marques et quedaran. Si no t'agrada posar-te cremes el que hauries de fer, com a mínim, és rentar-te la pell de la cara amb un sabó especial per acne. A part d'això només cal que tinguis paciència, un cop passada l'adolescència els granets se'n van sols. Molts petons!!