ajuda siusplau estries!!!
hola soc noia i tinc 14 anys tinc moltíssimes estries i vaig a les meves amigues que en tenen molt poques o no en tenen tinc que reconèixer que medeixo 1'64 però me mare ja m'ho diu que em posi un oli i men vaig posar un cop i en tinc mes necessito ajuda he passat un cap de setmana a la platja i m'ha fet bastanta vergonya anar amb biquini. A sobre no vull ensenyar les estries al noi que m'agrada siusplau ajuda....
Sara Bujalance

Hola estelmg! Un cop han sortit, és molt difícil treure les estries, però pots intentar dissimular-les i evitar que te'n surtin de noves fent el següent:
- Menja equilibrat i fes esport habitualment, així mantindràs un bon pes de forma estable, ja que les estries surten perquè la pell s'estira de forma brusca i excessivament ràpida (per això és habitual que surtin en edat de creixement, per "l'estirón" i durant l'embaràs, per exemple)
- Hidrata molt bé la pell tant per dintre, bevent prou aigua, com per fora, posant-te crema hidratant i olis com el de rosa mosqueta, o com el que et va donar la teva mare, són molt útils per hidratar la pell.
I el més important de tot, no et comparis amb les altres noies, potser no tenen estries però tindran altres coses, com tothom. A més, les estries són la cosa més normal del món i moltíssima gent en té. De fet, la majoria de dones en tenen en major o menor grau. No t'obsessionis perquè els altres, incloent el noi que t'agrada, ni es fixaran, la única que es fixa ets tu, la resta quan et miri veurà el global del teu aspecte, no aniran a veure concretament això. Molts petons!!