el sexe ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooral
Hola! Priemer vull donar les gracies, ja que aquest consultori ens ajuda molt.
Tinc un petit dubte. Jo no he fet mai sexe, ni sexe oral, ni me liat,... res d'això.
I és que m'agradaria saber dues coses:
1- Quan es pracitca el sexe oral, es veritat que la noia li xupa la polla al noi?
2- Si és així, si el noi s'exita molt i es corre, a la noia li entra semen a la boca??
Esk no pillo!
moltes gracies //*//
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per les teves paraules i per llegir-nos!
Doncs, sí el sexe oral consisteix en estimular els genitals de la parella amb la boca. Si el noi s'excita molt fins al punt d'ejacular pot ser que ejaculi però com el sexe oral també s'ha de practicar amb preservatiu i per tant, ell portarà el condó posat, si ejacula, no entrarà a la boca, quedarà dins el preservatiu. També, si no vols que ejaculi dins la boca, li has de demanar que t'avisi i quan estigui a punt de corre's aleshores et retires i poses alguna cosa perquè l'ejaculació caigui al paper, a la roba, a la tovallola o al llit, on sigui.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat