Sexe amb parella
Una pregunta, l'altre dia vaig tenir sexe amb la meva parella, al començament molt bee pero despres hem va baixar l'erecció i va ser impossible poder tornar a posar-me erecte, a més a més tampoc hem va venir l'orgasme.
Que hem pot pasar?
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Pau_97!! Perdre l'erecció no és gens estrany, però se que aquestes paraules poden no resoldre el dubte.
L'erecció és pot perdre de manera espontània (ja que l'erecció no és 100% estable durant tota la relació sexual i pot anar baixant), i d'altra banda, pot passar que durant la relació sexual, l'angoixa per alguna cosa, desconnectar el cap de l'excitació, els nervis per algun motiu juguin una mala passada i és perdi l'erecció per complert.
Quan és passa això, al intentar recuperar-la hi ha més angoixa i nervis, fent que l'excitació no és pugui recuperar i per tant l'erecció tampoc.
Intenta no atabalar-te i molt menys obligar al teu cos a tenir una erecció o un orgasme. busca aquelles coses que t'agraden i t'exciten i no centrar-te tant en l'erecció.
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali