DIU QUE SEMBLO UNA GUARRA
Hola espero que em pugeu ajudar resulta que a la meva mare no li agrada al meu estil perque diu que semblo una ''guarra' perque acostumu a vestir curta (samarretes amunt del melic y pantalons curts) y perque escolto reggueton no se com fer-li entendre de que no soc una guarra
Moltissimes gracies!
Anissa Ouali

Hola Lali! Moltes vegades el llenguatge juga males passades i hi ha paraules que poden ferir molt. Sobretot quan hi ha conflicte entre el que penses els pares de com hauria de ser i el que t'agrada a tu.
Intenta parlar amb la mare sobre com et fa sentir que et digui això, i que pel fet de vestir d'una manera o un altre no te relació (segur que això li has intentat dir però no queda de més repetir-ho). Però sobretot parla des del que tu sents davant d'això però tingues en compte que sempre hi haurà diferents opinions, però el respecte i la confiança són molt importants.
Espero que això t'ajudi! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali