EMBARASSADAAA!??
Mira porto un mes fent-ho amb el meu novio, a vegades amb i a vegades sense, quan ho feiem sense sempre es corria fora i tot i em deia que no em preocupés i tal.
Doncs, ja m'ha vingut la regla just quan hem tenia que venir, però és el segon dia i no em baixa el que m'hauria de baixar, només em baixa una mica i quan vaig al lavabo, perquè la compresa no la taco gens. I normalment al primer i segon dia em baixa molta però aquest mes no.
Estic molt preocupada perquè a una amiga li va passar que es pensava que era la regla i no ho era, doncs estava prenyada.
També, a mi de normal s'hem infla la panxa quan la tinc i aquest cop estic totalment plana.
Estic molt preocupada i nerviosa i no se que fer, ajudam siusplau. Tampoc tinc a cap familiar a qui li pugui dir...
Gracies
Anissa Ouali

Hola Lidia! fer-ho sense protecció, encara que només sigui a vegades, té riscos. Pensa que encara que l’ejaculació és faci fora, el líquid preseminal existeix i surt abans de l’ejaculació sense control i conté espermatozoides.
No podem saber si el sagnat que has tingut és una menstruació o no, per tant hauries de fer una visita al metge per resoldre dubtes! Però sobretot no et quedis amb el dubte com si res, ja que amb l'angoixa que estaràs tenint aquests dies l’únic que aconseguiràs és atabalar-te més i fer que la regla si ha de venir, encara trigui més.
És un tema difícil de parlar amb la família, però seria ideal que puguis parlar amb els pares o tiets, cosins... per tenir un suport i fer la visita al metge!
Eespero puguis sortir de dubtes aviat! una molt forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali