Em lio bé o malament?
Hola, sóc una noia de 15 anys.
M'agradaria saber si hi ha alguna manera de saber si et lies malament o no. Acabo de tallar amb el meu novio i tinc por que digui que ho faig fatal, i així puc veure jo mateixa com ho faig.
També tinc el dubte de saber que pensen els nois quan noten les teves dents als llavis o quan els hi mossegues els llavis.
Merci adolescents!;)
Anissa Ouali

Hola Anonima!
Liar-se bé o malament realment no és pot definir, ja que depèn de gustos i de cadascú. Una variable per valorar-ho, t'ho passes bé? t'agrada a tu? si la resposta és si, llavora’ns no t'atabalis! Quan una persona es sent còmode i fa alguna cosa que li agrada els altres també ho noten i també ho disfruten!
Si en algun moment un ex et diu que ho feies malament, però mai abans havia dit que hi havia alguna cosa que no li agradava, pensa que segurament ho dirà més pel dolor de la ruptura segurament que no pas perquè realment sigui real.
Per saber que pensa una persona sobre algo en concret l'ideal és preguntar-li o pensar en com et sents tu, però no es pot esbrinar si l'altre no ho diu!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali,@AniOuali