Es pot tindre alguna infecció sexual sent verge?
Hola! Sóc noia, sóc verge i no tinc novio, però consultant pel consultori m'ha vingut un dubte:
Si en una parella, tant el noi com la noia son verges, (independentment del risc d'embaraç) hi ha possibilitat de que algun dels dos tingui alguna infecció sexual? No se si m'estic explicant bé,.. És a dir, caldria anar a fer-se una analítica si és la teva primera parella (per als dos) per a practicar sexe sense protecció d'infeccions pero si per embaraç?
Espero haver-me explicat prou bé, moltes gràcies!! :)
Anissa Ouali

Hola Arigemge! un dubte molt interesant!
Si les dues persones no tenen cap infeccions d'abans (o malaltia heretada que pugui transmetre per infecció), el risc d'infeccions no existeix, però no pel fet de ser verge, sinó perquè els dos saben que no tenen cap infecció o malaltia que es pugui transmetre.
Les infeccions no només es transmeten per tenir relacions sexuals amb penetració (si parlem de virginitat).
Si una persona dubta, ja sigui perquè ha tingut algun contacte sexual de qualsevol tipus, l'ideal és anar al metge i fer una revisió, descartar que no hi ha res i així tenir la seguretat!
Espero haver-te ajudat amb el dubte! una petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali