Passar pagina
Tenia un dubte, si he passat pagina en dos dies de la ruptura amb el meu novio... es dolent? que significa? estic preparat per una altra relació o que hagi tallat fa tant poc afectaria d alguna manera a la nova relació?
InterPersonal

Hola Pfff!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Quan una relació que ha estat importat per nosaltres es trenca és normal que es necessiti un temps per refer-se, i cada persona necessita un temps determinat.
Nosaltres no podem saber si estàs preparat o no ja per una nova relació, això només ho pots saber tu, però si tens dubtes, potser és perquè necessites un temps més per tu i per aclarir què sents exactament, i perquè, com molt bé dius tu mateix, no afecti la nova relació.
Fixa't com la resposta al que ens preguntes està en tu mateix. Escolta't i dóna't el temps que tu necessitis!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat