ex rollo
Hola bon dia <3
Dons mireu yo a primer de la eso vaig tenir un roolo amb un noi que ami m'agradaba molt, ho vem deixa y estaba tot be, en estiu d'aquell mateix any, ell tenia novia y com a forma de "proteccio" jo no li praalaba y hem autocovencia de que estaba efadad amb ell, la cuestio es que vem tenir una trobada aquell estiu y ell no parab de tirar la canya y hem va besar dos cops (em vaix sentir culpable per la seva novia) el cas es que al començar 2 d'eso jo hem vaix canviar d'intitut de manera que ja no el veuria mes, durant els primer mesos de clase tot perfecte y no pensaba en ell gaire nomes el trobava a faltar pero no nomes a ell sino a tothom.
Y dons va donar la casualitat que una noia de le meva clase va comenzar a sortir amb ell, y cuan hem vaig assabentar de la nada vaig comenzar a plorar y dons ella em va apollar encara que yo no volia estorbar, asi que vaig fer com si res. cuan ho van deixar ell va venir a parlar amb mi pero vaig posar una escusa per marxa aixi que nomes ens vam a saludar. Durant lestiu de aquell any vaig estar força be y gairabe no pensava en ell. Y aquest any e fet 3 d'eso y un noi repetidor es un dels millor amics del meu exrollo cosa que feia que ell el vingues a buscar a la salida de insti. Y ue yo el tingues que veure tots el dies, al principi no el miraba a la cara era com si no estigues, pero un dia el vaix mirar y va ser com si alguna cosa es tranques dins de mi, y vaig que tenir que sortir conrres per que ningu em mires plorant. La casa a partir d'aqui va anar força be perq m'ho vaig comenzar a pendre com un joc, y ell nomes hem obserbava. Y fa cosa de 4 mesos depres de pasarse com 1 anys sense parlarme hem va saludar d'una manera molt seca. Y vaig decidir no contestar. Desde llavors e pensat en ell normal.
La cosa es que fa cosa de una semana no puc para de pensar en ell, hem venen tots el records, tot el que vem a pasr a primer tot. y no puc gairabe no dormir perque em menjo molt l'olla.
y hair vaig decidir parlar amb ell, cosa que li vaig dir que estaba farta de com es comportaba y etc.. espera que s'enfades amb mi de manera que yo el podria olvidar pero va ser tot el contrari.
NO EL PUC TREURE DEL MEU CAP. CREC QUE ESTIC ENAMORADA PERO NO PUC ACCEPTAR-LO. NO PUC ESTIMAR A UNA PERSONA QUE NOMES VOL JUGAR.
nose que fer per olvidarme d'ell..
Que faix?
ajudeume nose que fer ho e intentat tot inclus e tingut relacions amb altres tius pero ell sempre torna.
que faix per olvidarme?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva història!
Entenem que voldries que això d'oblidar-lo hagués estat un plis-plas, però desenamorar-se és un procés, necessita una mica de temps... I també voluntat! Però ja t'avisem que sempre s'aconsegueix! De manera que amb el temps podràs recordar-lo i saber d'ell sense patir.
Que pots fer per oblidar-lo? Intenta no estar informada del seu dia a dia, de les coses que fa o amb qui passa les seves estones lliures... Per fer això és important que et centris en tu i, sobretot, quan vegis que portes massa estona pensant en ell, distreu-te: canvia d'activitat i fes que la teva ment estigui ocupada en coses per estar contenta o tranquil·la!
Una abraçada ben forta i gaudeix de l'estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat