Sentiments
Hola, soc una noia de 16 anys. Tinc una relacio secreta, nomes ho saben els nostres amics, amb un noi de la meva edat. Vam deixar-ho estar fa temps, pero fa uns mesos ell em va dir que mestimava i com que els dos ho voliem tornar a probar doncs vam tornar. Ultimament pero, el noto mes distant..sempre te coses a fer i quan quedem els ulls ja no li brillen de la mateixa manera. Ja casi ni ens fem petons...Nose que fer, jo l'estimo... :(
Em direu que parli amb ell, pero com? Li dic " Escolta, ja no tagrado?" Aixi de simple? Evidentment si ja no li agrado no em dira aixi tan panxo que no... siusplau ajuda, abans ell sempre intentava ferme cosetes i mimarme i nose que li pasa.. pfff
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Doncs com molt bé dius el que nosaltres et recomanem és que parlis amb ell, com? Doncs primer de tot busca un moment de tranquil·litat on pugueu estar tots dos sols sense interrupcions. Després explica-li com et sents i el que estàs observant últimament. Exposa els teus sentiments clarament i dóna-li l'oportunitat a que ell pugui expressar els seus. Veuràs com parlant-ho és l'única manera que tenim per descobrir què està passant.
En una relació de parella hi ha d'haver confiança per poder parlar de tot el que us preocupi, i si tu estàs patint per tot això, és important que ho puguis compartir amb ell.
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat