Pits
Holaa!
Bé, no se si tinc que preguntar-ho aquí o on, però es que tinc un gran dubte.
Ja fa temps que tinc com unes estries molt rares als pits, son d'un color rosat, vermellós i no hi ha forma de dissimular-les... és super estrany i cap de les meves amigues ho té i molts cops em pregunten i no sé ni tant sols que respondre'ls per que no se que són, com se'n van, com dissimular-les...
A demés quan estigui amb un noi i de cop em vegi els pits plens de "ratlles"... quin cacau!
No sé que fer, siusplau ajudeu-me, ja porto massa temps amb aquest gran complex i no se ni si es normal!
Gràcies!!!
P.D. M'encanteu, seguiu així.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança i per les teves paraules! :)
No ets l'única noia que té estries als pits, així que tranquil·la. Les estries surten en algunes noies per l'estirament de la pell a causa del creixement natural dels pits.
De totes maneres, sempre recomanem que puguis fer una visita al metge perquè pugui valorar que tot està dins de la normalitat i pugui recomanar-te quin tractament pots fer per millorar-les. Parla-ho amb la teva mare o la teva germana, o la teva tieta... amb qui tinguis confiança i que t'acompanyin!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat