Bipolaritat? Urgent, siusplau!!
Hola! Primer de tot felicitats pel vostre consultori, m'ha ajudat molt! Veureu, últimament no se que em passa que tinc canvis d'humor molt raros. He llegit que és normal a la meva edat (tinc 15 anys), però em preocupa molt perquè puc estar contenta, i de sobte, posar-me a plorar per res. També he llegit que pot ser bipolaritat. I això m'espanta molt. Creieu que és bipolaritat? I si és això, puc fer algo per evitar-ho? Encara no li he dit a ningú, perquè tinc por de que pensin que sóc un "bitxo raro" o algo semblant. Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola Annita!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per les teves paraules, ens alegra saber que el consultori t'ha ajudat molt, d'això es tracta! :)
Com molt bé dius tu mateixa, a l'adolescència són freqüents els canvis d'humor. Com saps durant aquesta etapa de la vida experimentaràs grans canvis físics i també psicològics. Dins d'aquests canvis a nivell psicològic hi trobem el que s'anomena "labilitat emocional", que podria entendre's com una "muntanya russa" d'emocions. Una mica com el que t'està passant a tu últimament: canviar d'estat d'ànim d'un moment a l'altre (d'estar contenta a plorar per res) i, a més, amb gran intensitat.
No pateixis perquè és força habitual el que ens expliques i, per sort, només dura una temporada. Així que molta paciència! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu Annita!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat