Esperar o llençar-se?
HOLA!
Hi ha una persona que m'agrada molt i jo intento estar el major temps possible amb ella. És a dir, em preocupo per ella i tot això i m'ho curro al màxim. El problema és que no sé si ella sent el mateix per mi. Que em recoenaríeu fer; esperar i seguint fent el mateix amb paciència o llençar-me i dir-li que m'agrada?
GRÀCIES!
InterPersonal

Hola Heeeey!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per la confiança!
Quan ens agrada una persona tenim moltes ganes d'estar amb ella, parlar-hi i passar el màxim d'estona junts.
Però, com saps, l'única manera que tenim per saber si ella sent el mateix que tu, és preguntant-li directament. Que difícil, oi? A vegades podem ajudar-nos d'algun amic o amiga que tingueu en comú i que pugui preguntar-li si li agrada algú, per exemple.
Valora en quin punt està la vostra relació i si creus que és el moment de llençar-te o bé esperar-te una mica. Si vols, continua apropant-hi i gaudint d'aquestes estones que passeu junts, també pots provar de tirar-li alguna indirecta i anar veient com evoluciona tot. A vegades val la pena arriscar-se i assumir el risc de no ser correspost, no creus? Tot i així, no tinguis pressa, tu mateix veuràs quan és el moment adient.
Una abraçada ben forta i molta sort! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat