Nose que fer
Hola, ja fa un temps que una amiga surt en un xiquet i resulta que jo i ell som molt amics, sempre astem junts, ens piquem, fem tonteries, ja que a la meva amiga li fa vergonya estar amb ell i crec que m'estic enamorant de ell i no se que fer, tampoc se el que sento per ell, si es simple amistat o alguna cosa més enllà. Ajuda!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Sovint quan passem molt temps amb una persona pot ser que arribem a confondre els nostres sentiments, sense saber ben bé el que estem sentint. A vegades prendre una mica de distància ens pot ajudar a aclarir-nos.
També és important que et posis en el lloc de la teva amiga, ja que encara que sigui vergonyosa, en aquests moments ells dos són parella i és important que ho respectis, si no és probable que us feu mal i que acabeu patint totes dues.
Sabem que el lloc en el qual et trobes no és fàcil, però intentar posar una mica de distància i a veure si de mica en mica vas aclarint els teus sentiments.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat