vida sana?
Hola :
M'agradaria saber que puc fer per aprimar-me, actualment peso 56kg i aproximadament faig 1,55 i no se que fer per treure'm la panxa, em podries donar alguns consells que em puguin servir d'ajuda del que puc fer en el meu dia a dia, no m'agraden els aliments com (chocolata, pizza, la bolleria etc...) crec que es un punt a favor, però m'agrada molt la fruita i crec que en menjo molta...que puc fer per perdre pes? m'agrada sortir a caminar però durant el dia no tinc gaire temps...
Graciiies, o petons adolescents:*
Sara Bujalance

Hola aga! Primer de tot, el teu pes està bé, així que no necessites aprimar! A més, la millor manera de mantenir un bon pes és menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé per treballar panxa, però si fas abdominals, exercicis amb un hula-hoop i/o exercicis com aquests treballaràs panxa i cintura especialment:
I per cert, menjar molt fruita està molt bé! De fet, cada dia n'hem de menjar com a mínim 3 peces, així que menja fruita sense por. Fer esport també és important, si no tens gaire temps, aprofita els moments del dia a dia per fer un estil de vida més actiu: pujar i baixar escales en lloc d'agafar l'ascensor, fer trajectes curts a peu o en bici, en lloc d'anar en cotxe o transport públic, col·laborar amb les tasques de la casa, treure a passejar el gos si en tens, sortir amb els amis a passejar, en bici, etc. Intenta també treure un parell de forats a la setmana per fer esport perquè és molt important per a la salut. Amb les agendes que tenim avui dia és complicat, però val molt la pena. Molt petons!!