TREBALL DE RECERCA
Hola! Sóc la noia que et va comentar que està fent un TR de la vida saludable.
Relacionat amb el treball, m'ha sorgit un dubte que no trobo repsosta.
Quina aigua és millor per al nostre consum, l'aigua de l'aixeta o l'aigua de l'ampolla?
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola someone! La veritat és que totes dues són bones. L'aigua de l'aixeta és completament potable, i de fet, construir i mantenir un sistema de subministrament d'aigua potable és car i per això val la pena aprofitar aquesta avantatge i veure'n de l'aixeta. Per una altra banda, l'aigua d'ampolla també és molt bona i molta gent la prefereix perquè li troben millor gust i és menys dura que la de l'aixeta, de forma que, per exemple, per cuinar o preparar els biberons dels bebés és més apropiada. Així que veure'n d'una o d'altra depèn més dels gustos personals i necessitats específiques. Molts petons!!