Com liar-se?
Hola! Tinc ja casi 16 anys i em preocupa el tema dde que encara no m'he liat ni he tingut parella simplement perquè no m'ha agradat mai cap noi. Pero he conegut a un noi que sembla ser q té moltisima mes experiència q jo i a mi m'atreu pero tinc por de no saber liar-me... Ajuda siusplau!
Elena Crespi

noianonima5, hola!
Doncs que amb 16 anys encara no t'hagis liat no és capproblema. Tothom ho hauria de fer quan realment se sentís preparada.
Aquest noi que has conegut, t'agrada? és el més important per voler-te liar amb ell. I li agrades tu a ell?
que tingui mésexperiència no vol dir res ja que no s'ha liat mai amb ningú com tu,per tant, també anirà una mica perdut. I si tu no tens gens d'experiència no importa. Pensa que tothom n'ha d'anar aprenent.
Quan vulguis liar-te amb algú, ves a poc a poc i deixa't portar. MIca en mica aniràs descobrint què t'agrada a tu i a la teva parella.
Però sobretot, el més important és que facis el pas quan realment trobis algu i tu vulguis de veritat.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres