Massa petita?
Hola! tinc un problema i nose que fer, m'estic pillan per un noi de 16 anys,(yo tinc 13) i ell diu que tambe, però em va confesar una cosa que em vaig quedar de pedra! Em va dir que lo de la edat a ell no li impotava gaire, només per una cosa... Que yo era petita per tindre relacions sexuals amb ell, ell diu que no li faria res fer-ho amb mi, però jo per una part voldia però per una part tinc por, de si em fara mal, o cualsevol altre cosa per l'estil... Diu que podem esperar el temps que calgui, però tampoc vull fer-li eperar massa... que faig? moltes gràcies per l ajuda! :)
Elena Crespi

Hola bertariso!
Doncs has d'estar ben alerta perquè sota aixo que et diu aquest noi pot ser que et sentis obligada atenir relacions sexualsmesaviat del que voldries només per por de perdre'l. I llavors hi hauria la seva voluntat per damunt de la teva. I en la teva vida, el més important es la teva voluntat.
Pel que dius, tu encara no ho voldries fer i si t'ho planteges és pel que t'ha dit ell. Però no t'has de pressionar gens nimica.
a més, ell diu que esperaria el temps que calgui i, si això ho diu de veritat, és fantàstic, perquè esperarà a que tu estiguis preparadai no ho facis per fer-lo content a ell.
Cuida't!
Elena Crespi i Asensiio - @tarongesenceres