Infecció d'orina?!"
Hola t'escric perquè lo te tinc no sé si és algo relacionat amb infecció o què...
El cas és que durant el dia vaig molt sovint al lavabo, i a la nit encara molt més.
No em fa mal quan pixo, només tinc sensació allà baix de pipi, molt sovint, acabo de anar i ja tinc que tornar anar... i és MOLT molest perquè cada dos per tres estaria al lavabo, i últimament no m'he masturbat, per tant no crec que tingui res a veure? ah i sóc verge.
També no sé si és important dir-ho, però vaig al psicòleg i tinc tinc diagnosticat ansietat i no sé si té a veure amb això...
també fa com 4 anys estic amb insomni (ja he anat metges i vaig a psicòlegs i no fa res)
i també quan em passa tot això per la nit tinc com una pressió a la panxa, i ja no sé si és ansietat, infecció o què és.
també tinc molta gana i molt sovint faig molts afartaments i no vull tornar a pesar com pesava i sé que vaig pel camí...
Ser que semblen moltes coses, però tot és relacionat?
També copio la consulta i ho pregunto a alimentació, tot i que no sé si em sabreu respondre.
Gràcies!
Anissa Ouali

Hola!!!
La masturbació no te res a veure si hi ha una infecció o no. el que no podem saber si és una infecció o no, per això l’ideal seria fer una visita al metge i comentar-li, ja que a vegades és cert que les infeccions poden aparèixer i no produir dolor al pixar o coïssor.
Pel que ens dius, sembla que hi ha un diagnòstic d’ansietat , que pot tenir relació amb el que t’està passant o no. Sobretot fixa’t que l’ansietat va molt lligada amb el menjar, i segurament si veus molts líquids és molt normal estar tot el dia anant al lavabo!
Per això et recomanaríem que li poguessis comentar el que està passant amb la sensació de pipi que tens constantment com els afartaments que estàs tornant a tenir, tant al metge de capçalera com al psicòleg.
Una forta abraçada i espero ens diguis quina resposta et dona el metge!
Anissa Ouali, @AniOuali