Borratxeres
Hola
Sóc una noia de 16 anys i escric la consulta pel tema seguent: (espero que no em jutgessiu)
Quant m'emborratxo i vaig de festa, els nois s'aprofiten de mi, sempre acabo fent més coses de les que voldria inclús acabem tenint actes sexuals i al dia seguent m'arrepenteixo. Sé que sóc conscient del que faig, i en aquell moment, quant els nois s'apropen a mi tinc ganes de liar-me amb ells però no de fer res mes, el cas es que com que vaig borratxa tampoc soc gaire conscient del que faig crec jo i ja sé que està malament pq a mi m'agrada un altre noi i ens estimem i tinc una mena de relació a distància pq ell en aquests moments no viu a Catalunya per motius de treball. El cas és que m'arrepenteixo molt però en el moment que vaig malament no ho puc evitar, i em sento com una guarra, i tota la gent em critica.
Anissa Ouali

Hola Idk!
Gràcies per explicar-nos la situació! ni molt menys som qui per fer una judici o criticar a algú!
Nosaltres el que voldríem transmetre, és que tu ets la principal responsable de tenir cura de tu mateixa, sobre tot a nivell de salut. L'alcohol i el sexe no son una bona combinació, ja que donen lloc a molts riscos: no ser gaire conscients d'una situació, fer coses que realment no desitges, ficar-te en situacions de perill, i/o posar-te en situació de risc, per exemple, no utilitzant protecció en tots els jocs sexuals, tenint risc d'una infecció de transmissió sexual o embaràs no desitjat.
L’objectiu principal del sexe és passar-ho bé, gaudir, fer realment el que tu vulguis fer, i sembla que (segons em dius), tot això no és el que estàs aconseguint i ets molt conscient! Per tant si vols fer un canvi, en primer lloc hauràs de començar per no barrejar alcohol amb sexe, i no molt menys important, fer-ho per tu i no pel que diguin o pensin el altres.
Espero la nostra resposta t’ajudi amb el que ens expliques! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali