Falta de desig?
Hola!
Primer de tot gràcies per llegir el meu dubte. Vaig al gra: La veritat és que estic bastant preocupada perquè noto que no em posa quasibé res. És a dir,no tinc aquell pessigolleig abaix tal com tenia abans quan veig escenes de sexe o quan ens petonegem amb el novio (o si el tinc es fluix). Sé perfectament que m'agraden aquestes coses, però no noto aquella sensació abaix al puvis i estic preocupada. Tinc un problema?? Què em passa??
Anissa Ouali

Hola Pepita.camps!
L’òrgan sexual més important és el cap i sembla que el teu cap no esta gaudint del moment, més aviat està únicament observant si te pessigolleig a baix. I si el cap no gaudeix difícilment ho farà el cos.
També has de tenir en compte que no passa absolutament res, si a vegades veus escenes de sexe o pensament i no hi ha aquest pessigolleig. No vol dir que tinguis cap problema.
Fixa’t també si estàs en una època diferents de fa unes setmanes, preocupacions, canvis, etc... però sobretot fixa’t si el teu cap esta gaudint del moment! Així que no t’atabalis!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali