nesesito ajuda urgent SyM <3
hola, tinc 14anys y emb vaig liar per primera vegada amb el meu millor amic de 18 anys, ami ja em molava desde que el vaig coneixer pero res nomes atracció i jo mai m'havia liat ni tenir novio ni res. A ell suosaadament "li molava" i un dia se em va llança i yo no em vaig a partar perque em mola molt vam estar un mes aixi pero nomes erem amics i sempre ho em sigut tot aixooo va passar en el mes d'abril, osigui fa temps. Ell finalment em va dir que no volia res mes amb mi i jo 0i vaig dir que vale que quedem com millors amics i ja esta. Pero desde aquell dia sa distanciat molt de mi, i jo casi cada dia ploru per ell, ho passsu molt malament, tothom em diu que m'oblidi d'ell i que li digui els meus sentiments, i l'altre dia vaig trobar un vidio que expresava tot el que jo sentia per ell i m'ha deixat amb visto en el whatsapp i m'ha acabat de fer mes mal encara. NESESITO AJUDA siusplau. petons
PD: perdo per les faltes
InterPersonal

Hola Sarita,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És molt dolorós que la persona que ens agrada no ens correspongui i entenem perfectament que et sentis així. Però no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, oi?
Ell ja t'ha dit quina era la seva posició, per tant, l'hauràs de respectar i començar a passar pàgina. Deixa que el dolor i la tristesa vagin sortint... Escriu i plora si ho necessites (t'anirà bé) i procura centrar-te en tu mateixa: fes coses que t'agradin, estigues amb les teves amigues i la teva família, passa algunes estones sola...
I sobretot! Intenta allunyar-te d'ell i de les coses que fa. Intenta saber-ne el mínim de coses, ja que això t'ajudarà a oblidar-lo i mica en mica, deixar de sentir tant dolor.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat