Sang. Urgent.
Hola, ja fa uns quatre dies que sagno per la vagina. No és la menstruació perqué surt molt poqueta sang i encara em falta una setmana perque em vingui.
Estic preocupada perqué no sé a qué es pot deure.
He pensat que potser és perqué m'hagués fet alguna ferida a dintre mentre em masturbava, però no sento cap moléstia i no penso que sigui aquesta la raó. Tampoc no sé si això seria possible.
Estic molt preocupada, i no vull anar al ginecóleg per si em pregunten si m'he masturbat o he tingut relacions, perqué a la primera hauria de respondre sí y a la segona no, i em moro de la vergonya només de pensar-ho
Ajuda si us plau.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Com tu dius, aquesta sang pot deure's a:
- la mesntruació (pot ser que s'hagi adelantat una mica, i tant!)
- per una ferideta
- per altres motius que només pot saber un metge/essa si t'explora.
De manera que, si passen els dies i continues igual o et fa mal, no dubtis en anar al metge! Pot fer vergonya, és cert... però estem parlant de la teva salut. NO té perquè ser res greu, ni t'han de preguntar res de la teva intimitat (al metge no l'interessa si et masturbes o no, ja que és la teva vida privada).
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat