Sóc Gorda
sóc gorda. Això es el que penso cada minut del dia. Tinc depresions, perquè he tingut tanta mala sort, perquè he nescut així? ploro cada dia i tot i això no puc deixar de mengar, necesito aprimar-me molt, però és un repte que no puc aconseguir-lo ni ho faré. Sóc gorda
Laura Medrano

Hola Clara,
Per les teves paraules, sembla que ho estàs passant molt malament. Ens sap molt greu.
Dius que estàs gorda, però no ens dones més informació per valorar-ho, i per tant no et podem donar gaires consells sobre alimentació.
Tot i així, si que puc dir-te que hi ha una idea que dius i que és errònia: penses que si t'aprimes no estaràs deprimida i que és un repte per tu. El pes que tenim cada persona està influenciat per tres factors: el més important és el genètic (la nostra constitució física), i també hi afecta l'estil de vida que tinguem (alimentació i exercici físic). Amb això vull dir-te que no podem triar el pes que volem tenir, ja que cadascú tenim una predisposició concreta.
Òbviament no pots deixar de menjar ja que és una necessitat bàsica dels éssers vius, igual que tampoc pots evitar dormir ni tenir set.
Et recomanem que puguis parlar de tot això amb alguna persona adulta, ja que estaria bé que poguéssiu anar al metge i consultar amb alguna persona experta que pugui valorar com estàs.
Si ho prefereixes, pots trucar a la Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09) i t'assessorarem.
Un petó Clara