No em sentu be
No em sentu be amb mi mateixa...alguna de les meves amigues diuen que tandebo tinguesin el meu cos pero a mi no magradu gens em sentu gorda i ara a lhivern es quan mes ho odio. Duran lesriu me aprimat molt la panxa pro despres em vaig trnar a engreixar i ara vaig al gimnas i aixo pero encare no em sentu be amb mi i ho vui canviar ajudaa prfa
Laura Medrano

Hola!
Si les teves amigues diuen que els hi agradaria tenir el teu cos és perquè segur que el tens maco. És veritat que hi ha persones que els hi passa com a tu, que tot i que els demés us diguin que teniu un cos bonic, vosaltres mateixes no ho veieu. Això passa perquè segurament tens l'autoestima baixa i ets massa estricta amb tu mateixa. Erròniament hi ha tendència a pensar que si som primes, serem més felices, però això no és cert. La felicitat depen de com ens valorem a nosaltres mateixos, o sigui, de l'autoestima.
Et recomano que facis més cas a les teves amigues i no siguis tant crítica amb tu mateixa.
Per altra banda, és bo que facis esport i vagis al gimnàs, però el que és veritat és que els resultats no venen enseguida. S'ha de ser constant i fer exercici uns dos o tres dies a la setmana, i poc a poc t'aniràs sentint millor amb tu mateixa.
Ànims i valora't per com ets, no només pel teu físic!
Petons