No se que fer...
Hola, em va començar a agradar un company de clase perque a classe, estavem molt be i com per dir-ho aixi, tontejavem. Jo estava preucupada perque savia que el dilluns ens canviarien de lloc perque sempre ens canvien a tots i aquell divendres, va estar molt be amb mi, em va agafar de la ma per sota la taula (ens sentem junts) i em va començar a acariciar. Aver, numes em va començar a agradar perque vam estar aixi unes 3 semanes, no vaig a arrivar a sentir algu fort, pero si que hi era la temptacio d'obrirli per wwhatsapp i tot aixo, no parlavem molt per whats pero haviem parlat mes duna vegada, no vam arrivar a quedar ni res, numes era un tonteig a clase. Aquell finde ho vaig pasar una mica malament, peo vaig quedar amb els meus amics baixar a la platja a sopar. Quan va arrivar l'hora de anar cap a la platja, va apareixerun nen que jo no coneixia de res, pero molts dels meu grups d'amics si. vam anar a sopar i van voler pillar vozka. Jo estava molt trista perque no volia que ens canviesin de lloc i era segur que ho fesin, el meu company de clase, fuma marihuana i es un liante per dirho aixi, i jo no volia pillarme ni que magrades perque a una companya meva li va pasar el mateix i jo no volia sufrir, aixi que vaig començar veure vozka amb les meves amigues. no em va sentar gaire be, tenia ganes de vomitar i en aquells moments va venir el nen que no coneixia de res i em va dir que si estava be que si volia que macompanyes a veure aigua... es a dir que es va preucupar per mi. Va abraçarme per la cintura i em va dir que em portava acoll si em trovaba molt malament i va aconseguir el meu numero de telefon. va estar tota la nit tirarme indirectes, preguntanme que si em liaria amb algu generalment, del grup damics o no, que si magradava algu, que si tal em resultava guapu i preguntes d'aquestes.
Clonclosió: estic confusa, porto una semana canviada de lloc a clase i magafen atacs de gelos perque te una tia tiracanyes al costat del meu company pero al metaix temps no puc parar de pensar amb el nen de laltre dia i en voler obrirlo per whats (numes em parlat una vegada) i remanarli linsta i ns... estic confusa perque com que volia deixar destimar al meu company i va apareixer ell doncs no se...
Moltes graciiies. M'encanteeu
InterPersonal

Hola Ari!
Entenem com et sents. A vegades els nostres sentiments ens fan confondre i no saber ben bé què sentim i per qui ho sentim.
Pel que fa al company de classe, encara que us hagin canviat de lloc, podeu seguir amb aquest "tonteig" des de la distància, no? Segueix en contacte amb ell, treu alguna excusa per parlar amb ell, tira-li alguna indirecta a veure com reacciona, o aprofita algun treball que hàgiu de fer en grup per fer-lo amb ell. D'aquesta manera us anireu coneixent millor i potser vas aclarint el que sents. Pel que fa a la gelosia, recorda que això no ens porta enlloc i sovint ens genera més malestar que una altra cosa.
Referent a l'altre nen, valora si et ve de gust o no conèixer-lo millor. Parla amb els amics que teniu en comú i que t'expliquin com és, o si poden fer de pont entre vosaltres perquè torneu a coincidir en alguna festa o per anar a prendre alguna cosa. Si us aneu veient o aneu parlant, veuràs com també vas posant a lloc el que sents.
Per tant, la nostra recomanació és que t'ho preguis amb calma i no t'atabalis. Deixa que a poc a poc i amb el temps els teus sentiments vagin aclarint-se.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta Ari i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat