Sé que es aviat però tinc por de no enamorar-me mai
Hola!
Fa dos anys hem vaig donar el primer petó amb un noi el qual pensava que m'agradava, i després d'aixó hem vaig donar conte de que ni tan sols estava pillada.
Aquest estiu també hem va passar aixó, però va ser més d'1 petó. Al tornar al meu poble jo estava convençuda de que m'havia pillat molt i que m'havia enamorat, però no, al la setmana el vaig oblidar.
Ara he conegut un noi de la meva classe que creia que m'atreia, però ara que hem fa cas no sento res.
Vol dir això que sóc una caprichosa ? Perquè quan l'altre persona mostra interès per mi hem planto? Es por de començar una relació?
Aquest nen es meravellós i m'agradaria sentir algo per ell, no vull que sigui com els altres.
Vull saber el que és el amor i deixar de ser tan freda!!!
InterPersonal

Hola Muwigara!
En cap cas ens sembla que vulgui dir que ets una capritxosa. El que et passa pot ser degut a diverses raons, una d'elles és la que tu mateixa proposes: pot ser por a començar una relació? Pregunta-t'ho. Si tens por, què és el que et fa por? Alguna mala experiència?
Pensa però que també pot ser que realment no t'hagis enamorat encara mai de ningú, aquest és un sentiment que no pot forçar-se, que apareix i quan apareix ho notem. A vegades la pressa o les ganes d'estar amb algú poden fer que confonguem els nostres sentiments. Per tant, tranquil·la, deixa que els teus sentiments flueixin, i a poc a poc aniràs veient si aquest nen meravellós et desperta els teus sentiments o no. Recorda que és quelcom que no podem forçar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat