M'estic tornant boja...
Resulta que fa un més el meu exnovio i jo vem tallar. Ell va tallar amb mi per whatsapp... Desde llavors ni ens parlem ni ens mirem. Pero avui m'ha començat a mirar a clase com amb pena, com si volgues tornar. La qüestio es que m'ha fet tan de mal que talles per misatge que m'he oblidat d'ell, i no vull tornar amb ell. Ell mai em dira si vull tornar, és molt timid. Aquí ve la pregunta: li he de donar una altre oportunitat? O he d'esperar a veure que passa? He fet bé en agafar aquesta postura? O he de ser més tolerant? Gràcies per tot! Segur que em responeu perfectament!♥
InterPersonal

Hola Anònima!
Evidentment que trencar amb una relació via WhatsApp, no és la forma més adequada ni correcte de fer-ho. Entenem que et sentis així!
Nosaltres no podem dir-te si li has de donar o no una altra oportunitat, això ho has de valorar tu. Per fer-ho pregunta't, tu vols tornar amb ell? Quin tipus de relació t'agradaria tenir? Compleix ell amb aquests "requisits"? Plantejat també si entre vosaltres hi ha encara una conversa pendent sobre el que va passar. No n'heu pogut parlar cara a cara i considerem que és molt important que abans de valorar si tornar o no, parleu sobre els motius i les formes de la ruptura. No podeu tornar a començar com si no hagués passat res. Recorda que la confiança és la base d'una relació d'amor sana, i per tant és important que si et plateges donar-li una nova oportunitat, tingueu les coses clares des del començament.
Esperem que pugueu parlar-ne amb tranquil·litat. Segur que t'ajuda a veure més clar quina és la postura que has d'adoptar i si finalment et ve de gust tornar-ho a intentar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat